domingo, 10 de octubre de 2010

Racó dels "filmadictes" Anna C.A.

M'encanta anar al cinema, derrerament he vist :
-Bicicleta, poma, cullera-molt interesant.
-Cartas a Julietta - fotografia de la Toscana molt bonica, romantica, surts bé del cinema...
-Carancho - del Ricardo Darin, molt dura pro m'ha agradat.
-El Americano - No em va entusiasmar, lenta i em sorpren al final.
-Reza,come i ama - Bona fotografia de viatjes ...m'esperava quelcom diferent, la Julia Robert menyspreua cada home...
-Nothing personal - especial
-Mis tardes con Marguerita - molt sensible amb el tema de la gent gran.
...

2 comentarios:

  1. Carancho em va agradar força. ´Més que dura, angoixant. Diferent i molt ben interpretada.
    Renoi, força atrotinats ens els hospitals argentins!!
    El origen també és força recomenable. Una mica llarga en les escenes finals però sobretot fixeu-vos ens els petits detalls. En Di Caprio ja no te aquella cara de nen.

    ResponderEliminar
  2. Estic emocionada. vull veure primer veure com funciona tot això. Vaig veure el americano i no em va agradar gens. Quina manera més pocasolta de malbaratar el George Clooney! Cal que digui ara que soc la Imma Vila? Fins aviat

    ResponderEliminar